iStock_blendedlearning_

Zašto mješovita (hibridna) nastava?

Kako potrebe za dostupnim internetom proizlaze iz današnjeg modernog doba i globalizacije te je njegova uloga sve rasprostranjenija i u obrazovanju, svojim smo polaznicima omogućili stjecanje znanja i vještina kroz mješoviti, odnosno hibridni oblik provođenja nastave (mixed mode ili blended learning).

E-učenje obuhvaća različite aspekte korištenja ICT-a u obrazovanju, a hibridni oblik nastave karakterizira klasično provođenje nastave (licem u lice) koje se odvija u učionici u kombinaciji s on-line nastavom.

Pri tome se ne radi o snimljenim predavanjima čije snimke polaznik može pregledati, već se radi o mogućnosti praćenja nastave u realnom vremenu koristeći pri tome sve prednosti udobnosti svoga doma i/ili praćenja nastave s radnoga mjesta, a da pri tome nemate dodatne troškove (primjerice kao prijevoz, parking), naglašavajući i veliku uštedu vremena.

Prednost hibridnog provođenja on-line nastave je i ta što polaznik može u realnom vremenu komunicirati s predavačem, bez obzira na to što ne sjedi u učionici.

Kako ovakav sustav e-učenja ima niz prednosti, a ne odstupa previše od klasičnog sustava obrazovanja, on je sve više prihvaćen.

Njegova osnovna prednost je što spaja tehnologiju i obrazovanje te je tako prema mogućoj definiciji navedenoj u Strategiji e-učenja Sveučilišta u Zagrebu navedeno da je e-učenje proces obrazovanja (proces učenja i podučavanja) koji se izvodi uz uporabu nekog oblika informacijske i komunikacijske tehnologije, a s ciljem unapređenja kvalitete toga procesa i kvalitete ishoda obrazovanja.

Isto tako, kod polaznika koji u učionici osjećaju nelagodu, on-line okruženje pruža priliku za osobni razvoj na način koji je njima prihvatljiv te se ovim pristupom može unaprijediti efikasnost i efektivnost učenja.

Kroz naše edukacije polaznici mogu odabrati oblik koji im najviše odgovara za osobni rast i razvoj te stjecati nova znanja i vještine na individualan i suvremen način!