Instagram radionica

Instagram_radionica

Instagram_radionica

Ako ste mislili kako vašem poduzeću Instagram nije potreban, predlažemo vam da razmislite još jednom. Bez obzira na to u kojoj se industriji nalazite Instagram vam može poslužiti kao veoma koristan marketinški alat za povezivanje sa svojim postojećim, ali i potenicjalnim korisnicima kroz neformalnu i opuštenu komunikaciju. Rapidan rast broja korisnika ove društvene mreže samo dokazuju koliko je Instagram danas postao popularan, naročito kada govorimo o mlađoj populaciji. Možemo slobodno reći kako je Instagram unazad 3-4 godine potpuno promijenio dinamiku i način komunikacije na društvenim mrežama. Njegova primarna funkcija bila je mediji za objavljivanje fotografija svih ljubitelja fotografija, ali danas je on potpuno drugačiji te je postao snažan marketinški alat koji iz dana u dan postaje sve jači. Instagram fotografijama svojih korisnika „slama“ Internet, a upravo se zbog ove društvene mreže razvio i potpuno novi vid marketinga – Influencer marketing. Dakle, ova društvena mreže puno je puno više od platforme za razmjenu fotografija i video sadržaja. Popularnost ove društvene mreže ne prestaje rasti iz dana u dan, a svojim trendovima već je uspio promijeniti životne navike i način komunikacije svojih korisnika.

 

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Upoznavanje s Instagram-om
  • Zašto je važno biti prisutan na Insagramu?
  • Kako nam Insatgram može pomoći u postizanju naših ciljeva?
  • Instagram marketing kao sastavni dio marketinške strategije
  • Kreacija Instagram stranice
  • Kreacija Instagram poslovne stranice (Business page)
  • Spajanje Instagram stranice s pripadajućom Facebook stranicom
  • Važnost primjene vizualnog identiteta na Instagramu
  • Kreacija i primjena vizualnog identiteta na Insatagramu
  • Osnove objavljivanja na Insatgramu
  • Kreacija sadržaja za Insatgram
  • Kvaliteta > kvantiteta
  • Zašto #hashtag
  • Oglašavanje putem Instagram stranice
  • Što je to Influencer marketing?
  • Odabir pravog Influencera za vlastiti brand
  • Kako mjeriti uspješnost Influencer marketinga?

 

Cilj radionice:

Unutar ove radionice polaznici će se upoznati sa Instagramom, kao trenutno najpopularnijom društvenom mrežom te svim beneficijama koje tvrtke imaju od ove društvene mreže. Polaznici će naučiti pravilno plasirati sadržaj, naučit će i kako pravilno koristiti vizualni identitet te što su to ti čuveni „hashtagovi“ o kojima svi pričaju. Na kraju, polaznici će imati priliku vidjeti zašto je, kada je i koga je važno angažirati ako se odluče za „Influencer marketing“. Pored svega toga, polaznici će se upoznati i sa oglašavanjem putem Instagrama te na temelju kojih parametara možemo razaznati uspješnu od neuspješne kampanje.

 

Ciljna skupina polaznika:

Ova radionica namijenjena je svim osobama koje žele, od temelja, naučiti pravilno koristiti Instagram kao svoju ili društvenu mrežu svojeg poduzeća te kako se pravilno oglašavati na istome. Također, ova radionica polaznicima donosi nove i postojeće trendove iz industrije, a polaznici će biti podučeni kako da samostalno vode i oglašavaju službeni Instagram profil.