Native marketing radionica

Native_marketing

Native_marketing

Ako čitate ovaj tekst vjerojatno ste se već susreli s pojmom native marketing. Danas je to postao dosta raširen pojam, a sukladno tome i sve češći oblik marketinga kojeg koriste poduzeća diljem svijeta. Iz kojeg razloga, pitate se? Razlog je zapravo vrlo jednostavan, zato što djeluje! Međutim, s porastom broja korisnika ovog oblika marketinga, počeo se javljati sve veći broj native kampanja, koje to zapravo nisu. Native marketing možemo definirati kao sadržaj koji je plaćen od strane treće strane (oglašivača), ali da se taj sadržaj pritom ne razlikuje od preostalog sadržaja koji se nalazi na toj platformi. Kako pravilno kreirati native kampanju? Koji je glavni cilj native marketinga te možemo li njime utjecati na povećanje prodaje? Odgovore na sva ova, kao i brojna druga pitanja u vezi s native marketingom donosi vam ova radionica. Ukoliko želite biti u korak sa svjetskim trendovima u oglašavanju te podići marketing svojeg poduzeća na jedan viši nivo, svakako vam predlažemo da se kroz ovu radionicu upoznate s native marketingom te svim prednostima koje vam on može pružiti.

 

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Što je to native marketing?
  • Uporaba native marketinga
  • Glavni ciljevi native marketinga
  • Razlike između tradicionalnog oglašavanja i native marketinga
  • Kako kreirati native sadržaj?
  • Oblici native sadržaja
  • Koja je osnovna funkcija native sadržaja
  • Utjecaj native sadržaja na prodaju
  • Kreacija native sadržaja ovisno o mediju
  • Pravilno označavanja native sadržaja
  • Etičnost u native oglašavanju
  • Prikaz izrade i provedbe native kampanje na temelju primjera

 

 

Cilj radionice:

Cilj ove radionice jest upoznati polaznike s native marketingom te njegovim osnovnim načelima. Kroz ovu radionicu, polaznici će naučiti kako pravilno kreirati native sadržaj, koji su njegovi primarni ciljevi te u konačnici na koji način kreirati native kampanju. Pored toga, polaznici će naučiti kako pravilno označavati takav sadržaj te kako pratiti njegovu uspješnost.

 

Ciljna skupina polaznika:

Ova radionica namijenjena je svima onima koji su se tek susreli s native marketingom, kao i onima koji žele proširiti svoja znanja o native marketingu te biti u korak s najnovijim trendovima u oglašavanju.