Radionica - Povećanje vrijednosti vašeg brand-a - Andragog

Radionica - Povećanje vrijednosti vašeg brand-a

how-great-design-can-increase-brand-value

Mnogi od nas nemamo jasno shvaćanje vrijednosti brand-a kojeg isporučujemo klijentima.  Kao posljedicu toga, prodajemo naše usluge i proizvode uz nepotrebno niske margine. Radionica je namijenjena svima koji žele procijeniti kolika je vrijednost njihovog branda i izraditi plan kako tu vrijednost povećati.

Mjesto održavanja predavanja i radionica: Varšavska 17, Zagreb

images

Predavačica:

Ivana Radić, mr.sc.

Osnovna djelatnost su joj edukacije direktora malih i srednjih tvrtki s misijom udvostručenja njihove vrijednosti u 2 godine. Osim edukacija dugi niz godina se bavi marketingom i odnosima s javnošću, pisanjem tekstova različitih sadržaja za internet stranice te objave na društvenim platformama. Njen moto je – Ne budite dobri – budite najbolji.

Organizacija konferencija, okruglih stolova, seminara i sličnih događanja su također dio njenog portfolia.

se licencirala za provedbu metode Alpha group koja pomaže poduzetnicima, vlasnicima i menadžerima da značajno poboljšaju svoje poslovne rezultate i budu uspješniji na tržištu. Ovom metodom se postižu značajni rezultati u poboljšanju poslovanja.

godine, s kolegicom izdaje knjigu Ja (ne) mogu biti poduzetnica– motivacijski priručnik za sve one koji se žele upustiti u poduzetničke vode i one koji se žele prisjetiti kako je to bilo. Knjiga je tiskana sredstvima Kluba zastupnika Zelenih/ESS-a u Europskom parlamentu i pod pokroviteljstvom zastupnika Davora Škrleca. Predsjednica i osnivačica udruge Međunarodna mreža poslovnih žena.

Voli putovanja, pisanje, dobre knjige i filmove, upoznavanje novih ljudi i mjesta.

Cilj radionice je naučiti polaznike kako prepoznati strateške probleme i strateške promjene te povećati vrijednost svojeg branda pripremom plana koji će dovesti do uvećane vrijednosti tvrtke.

E-learning nastava

Pristup snimkama predavanja: 24 sata nakon predavanja

Uz predavanje, koje je organizirano kroz grupni rad svojim polaznicima nudimo i e-učenje.

Kako bi modernizirali svoju nastavu, svi Polaznici će, uz nastavne materijale, dobiti na raspolaganje snimku svakog modula kako bi lakše pratili ili nadoknadili propušteno (s ograničenim vremenom pregleda).

Isto tako, u slučaju spriječenosti ili eventualne odsutnosti, Polaznici imaju mogućnost pratiti nastavu putem e-nastave.

Nastavne teme:

  • Procijena trenutne vrijednosti branda vaše tvrtke
  • Utvrđivanje strateških problem s kojim se suočavate
  • Postavljanje ciljane vrijednosti vašeg branda
  • Identificiranje strateške promjene za porast vrijednosti branda
  • Pripremanje plana povećanja vrijednosti branda
  • Procijena koristi uvećane vrijednosti tvrtke
  • Pripremanje sljedećih koraka

Mastermind trening – case study

SATNICA:

09:00-09:30  Upoznavanje i  kratka prezentacija

10:00-11:30  Radionica

11:30-11:45   Pauza

11:45-12:45   Mastermind case study – rješavanje konkretnog poslovnog problema

12:45-13:00   Pauza

13:00-14:15   Mastermind case study – rješavanje konkretnog poslovnog problema