Radionica - Upravljanje odnosima sa kupcima - Andragog

Radionica - Upravljanje odnosima sa kupcima

Hand writing Smiley on the Customer  - Customer Retention

Lojalnost kupaca može opadati zbog brojnih razloga, pa je tako odnos s kupcem od vitalne važnosti za uspjeh poslovanja. Radionica je namijenjena svima koji žele procijeniti koliko dobro upravljaju odnosima svoje tvrtke s kupcima i izraditi plan kako ih poboljšati.

Mjesto održavanja predavanja i radionica: Varšavska 17, Zagreb

images

Predavačica:

Ivana Radić, mr.sc.

Osnovna djelatnost su joj edukacije direktora malih i srednjih tvrtki s misijom udvostručenja njihove vrijednosti u 2 godine. Osim edukacija dugi niz godina se bavi marketingom i odnosima s javnošću, pisanjem tekstova različitih sadržaja za internet stranice te objave na društvenim platformama. Njen moto je – Ne budite dobri – budite najbolji.

Organizacija konferencija, okruglih stolova, seminara i sličnih događanja su također dio njenog portfolia.

se licencirala za provedbu metode Alpha group koja pomaže poduzetnicima, vlasnicima i menadžerima da značajno poboljšaju svoje poslovne rezultate i budu uspješniji na tržištu. Ovom metodom se postižu značajni rezultati u poboljšanju poslovanja.

godine, s kolegicom izdaje knjigu Ja (ne) mogu biti poduzetnica– motivacijski priručnik za sve one koji se žele upustiti u poduzetničke vode i one koji se žele prisjetiti kako je to bilo. Knjiga je tiskana sredstvima Kluba zastupnika Zelenih/ESS-a u Europskom parlamentu i pod pokroviteljstvom zastupnika Davora Škrleca. Predsjednica i osnivačica udruge Međunarodna mreža poslovnih žena.

Voli putovanja, pisanje, dobre knjige i filmove, upoznavanje novih ljudi i mjesta.

Cilj radionice je naučiti polaznike kako postići značajan poslovni rast i profitabilnu prodaju s pravim kupcima te povećati vrijednost svoje tvrtke. Idealni kupci koje zadržite tijekom cijelog životnog ciklusa vaše tvrtke ključni su za razvoj i rast poslovanja. Na ovoj radionici saznat ćete kako ih steći i zadržati uz pomoć planova i strategija razrađenih u nastavnim temama.

E-learning nastava

Pristup snimkama predavanja: 24 sata nakon predavanja

Uz predavanje, koje je organizirano kroz grupni rad svojim polaznicima nudimo i e-učenje.

Kako bi modernizirali svoju nastavu, svi Polaznici će, uz nastavne materijale, dobiti na raspolaganje snimku svakog modula kako bi lakše pratili ili nadoknadili propušteno (s ograničenim vremenom pregleda).

Isto tako, u slučaju spriječenosti ili eventualne odsutnosti, Polaznici imaju mogućnost pratiti nastavu putem e-nastave.

Nastavne teme:

  • Procjena trenutnog stanja
  • Razrada aktivnosti koje treba poduzeti
  • Planiranje ključnih poboljšanja
  • Odluka o sljedećim koracima u idućih pola godine

Mastermind trening – case study

SATNICA:

09:00-09:30  Upoznavanje i  kratka prezentacija

10:00-11:30  Radionica

11:30-11:45   Pauza

11:45-12:45   Mastermind case study – rješavanje konkretnog poslovnog problema

12:45-13:00   Pauza

13:00-14:15   Mastermind case study – rješavanje konkretnog poslovnog problema